Strony

czwartek, 15 września 2016

#1 Just Start!


Hej Kochani ! Od czego tu zacząć? Może od początku! 
Z tej strony ekranu Viki, mam lat 19.
 Pracuje jednocześnie ucząc się weekendowo. W końcu postanowił spełnić plan który rodził mi się w głowie od dwóch lat, założyć bloga! Nie będę się zagłębiać w temat zostawię wam nutkę tajemnicy o czym będzie blog. Na samym początku będzie przeplatana tematyka urodowo&modowa, w późniejszym czasie mam w planach wprowadzić serie Fit! Co w obecnym czasie jest bardzo popularne a w moim życiu ciągnie się już bardzo długi czas ;) Mam w planie publikować posty dość często i być z wami w kontakcie prawie 12/24h ;) W późniejszym czasie opowiem wam coś więcej o sobie. 


Na sam początek informuje wszystkie Zakupoholiczki iż krążą plotki że 31 września wkracza promocja -49% do Rossmanna ! 
W najbliższym czasie zrecenzuje wam nieziemskie trio jakie dorwałam na promocji w Rossmannie z NIVEA.


hiszpanka -> bershka

Teraz zabieram się do organizacji przyszłego tygodnia a wam śle ogromnego buziaka z ciepłymi pozdrowieniami <3 

6 komentarzy:

  1. Trafiłam na Twojego bloga w sumie przypadkiem, ale ciekawie się zapowiada ;) Widzę że trochę nas łączy, również dopiero zaczęłam bloga i chodziło mi to od dawna po głowie, również uczę się zaocznie i pracuję, powodzenia z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za blogowanie!! :D Viki dodja gadżet obserwatorów to będziemy mogli być z Tobą na bieżąco! Również śle buziaka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! A gadżet obserwatorów masz na samym dole po prawej stronie ; ))
      Serdecznie zapraszam ponownie ; )

      Usuń
  3. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń