Strony

środa, 19 października 2016

#6 Znowu zakupy?

Hej Kochani! Jak mija wam pierwsza połowa października? U mnie bardzo aktywnie, jestem w trakcie zmieniania pracy, z czego jestem bardzo dumna ^^ ! 
Wczoraj całkowicie przypadkiem trafiłam do drogerii i kilku innych sklepów i w moje rączki trafiły perełki na które dawno polowałam ;)



Są to 3 pędzle, które dość długi czas szukałam stacjonarnie w drogeriach. O wiele łatwiej podjąć mi decyzję zakupu jęśli dokładnie 'obmacam' z każdej strony dany pędzel, z tymi było identycznie tak samo, miziania oglądanie i milion pytań do Pani sprzedawczyni ! ;)

Pędzel numer 1 który chciałabym wam przedstawić jest to pędzel z Hebe (( cena 39,99 )) ECOntour Brush Factory - Make up pro brush round 7 - owalny pędzel do pudru. Dużo blogerek jak i youtuberek chwaliło te pędzle. Pędzel jest dość ciężki, ma bardzo milusie włosie jest bardzo gęsty i zbity. Nie zauważyłam efektu "bicia" po twarzy jeśli wykonujemy ruchy wklepywania podkładu. Pędzel jest przeznaczony do pudrów jak i podkładów. Nakładamy podkład okrągłymi ruchami wsmarowując produkt. Mam nadzieje że dobrze się u mnie sprawdzi i będzie godnym zamiennikiem beaty blendera ;)



Pędzel numer 2 który znalazł się w moich rączkach jest to nowy pędzel do brwi firmy Flormar (( cena 8,90 )). Bardzo długo szukałam zamiennika mojego ukochanego pędzla z essence którego przywiozłam sobie z Austrii już kilka lat temu i biedny już traci włosie i nie wygląda za estetycznie. W końcu znalazła taki jaki mi bardzo odpowiada, krótkie włosie, zbite i gęste.  Przeznaczenie tego pędzle jest do zdobienia paznokci, Pani w salonie powiedziała mi że dużo klientek kupuje ten pędzel właśnie do brwi. Mam ogromną nadzieje że ten zakup mnie nie zawiedzie ;) !






Już ostatni pędzel w tych jakże ogromnych i jakże ekscytujących zakupach jest pędzel wachlarzykowi z Life Eco brushes (( cena w superpharm 13.99 na promocji )). Od dawna szukałam takiego wachlarzyka z myślą o rozświetlaczach. Delikaty bardzo dokładny, wręcz omiata szczyty kości policzkowych tym rozświetlaczem. Włosie ma syntetyczne bardzo delikatne, ładnie zbite.  









Ostatnią rzeczą którą dostałam w gratisie od miłej Pani w hebe jest maseczka Dermomask maseczka głębokie oczyszczenie. Nie znam tej maseczki, producent obiecuje nam tutaj ; redukcje niedoskonałości, widoczne zwężenie porów i matowa i wygładzona cera. Z tego co się zorientowałam pojemność 10 ml kosztuje około 4 zł. Może któraś z was zna tą maseczkę i jest w stanie mi coś o niej powiedzieć ? Bo internety podpowiedziały mi że maseczka jest cudowna robi to co ma robić z cerą aczkolwiek podobno strasznie piecze po nałożeniu. Może którąś z was podpowie? ;)






Chcecie coś więcej wiedzieć o tych pędzlach? Może jakiś test/ recenzja ?
Ja wam życzę miłego dnia i do następnego !
Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz