Strony

wtorek, 27 września 2016

#3 Zamówienie z Renee !

Hej Kochani ! Jak mijają pierwsze miesiące szkoły? Jak tegoroczni studenci ? 
Po dość długiej przerwie wracam, choroba mnie pokonała..
Dzisiaj przybywam do was z tym co kobiety kochają najbardziej!
Moje pierwsze zamówienie z strony Renne ♥
Zakochałam się w tych butach od pierwszego wejrzenia, są to buty Sneakersy model Gigi Higt B777 w kolorze pudrowego różu. Są bardzo dobrze wykonane, materiał zamsz eko. Przychodzą do nas w pięknym pudełeczku, które możecie same dla siebie wybrać przy składaniu zamówienie.  Bardzo szybka i sprawna dostawa! Buty są po prostu cudowne! Wygodniejszych butów dawno nie miałam, a powiem wam szczerze, że obawiałam się zamawiać buty przez internet bo w dzisiejszych czasach różnie bywa z rozmiarami, ale i tutaj nie ma żadnych problemów wszystko jest tak jak być powinno.



Pierwotna cena tych butów wynosiła 79,99 aczkolwiek jeszcze upolowałam rabat -25% na stronie internetowej klik !
Także w cenach również można się zakochać! 
Tak jak napisałam wyżej, buty są pięknie zapakowane. W środku jest załączony liścik kto dla nas tę o to paczkę zapakował! Są identyczne tak jak na stronie internetowej, niczym się nie różnią ;) 
Dodam wam zdjęcie jak mniej więcej prezentują się z jeansami ;) Przepraszam że w domowej lustrzanej jakości, ale tak jak wspominałam choroba nie wybiera.. Jak dla mnie jak i buty i strona Renne jest w 100% godna polecenia! 


Z ogromną przyjemnością będę wracać do zakupów butów na tej stronie! ♥
Mam dla was przygotowany kolejny Haul zakupowy, tym razem ubraniowy jak i znowu kosmetyczny! Również w dniu jutrzejszym opublikuje wam co polecam zakupić na promocji która zbliża się wielkimi krokami w Rossmannie ! 
A teraz Buziaki i do następnego ^^

3 komentarze:

  1. Buty fajne, muszą być mega wygodne no ale najbardziej urzekł mnie ich kolor ;)) Buziaczki i wracaj do pełni sił, zdrowiej maleńka! ;)

    OdpowiedzUsuń