Strony

wtorek, 20 września 2016

#2 HAUL KOSMETYCZNY ♥!

Hej Kochani! Jak minął wam weekend? Bo ja się pochorowałam do tego stopnia że wylądowałam dwa razy w szpitalu w ciągu ostatnich czterech dni na wszystkie choroby świata ;o
Dzisiaj skumulowałam siły i przybywam do was z haul kosmetycznym, ostatnio zrobiłam zakupy produktów które w jakimś stopniu były na wykończeniu ; )

Ogólnie wszystkie te perełki są nowościami w mojej toaletce. Promocyjne szaleństwo trwa, wszystko dorwałam za marne grosze w Biedronce, Rossmannie jak i również w super-pharm ;)
Zaczniemy od czegoś co kocha najbardziej każda kobieta na tej planecie pełnej pokus ;)
Na pierwszy ogień kolorówka!


1. Bourjois Paris - Air Mat Tenue 24H hold (( odcień 04 beige )) --> wpadł mi w oko w super-pharm w promocyjnej cenie 38,99 zł. Do zakupu skłoniły mnie bardzo dobre opinie w internetach. I powiem wam że po raz kolejny nie pożałowałam zakupu podkładu z Bourjois ! Pierwsze wrażenie cudowne, idealne krycie, ma żółty odcień to fakt, aczkolwiek do uporania się z tym, nie uwidacznia suchych skórek, nie wysusza. Do tej pory same plusy ;)

2. Bell Ms.Perfect - korektor liftingujący pod oczy (( odcień 02 )) --> skusiłam się na niego po przeczytaniu opinii na jednym z zaprzyjaźnionych blogów. Kolor jak najbardziej mi odpowiada, a cena w Biedronce nie podlega żadnej dyskusji ponieważ zapłaciłam za niego 7,99 zł. 

3. Bell 2skin.pocket - pressed powder mat (( odcień Sun Beige 044 )) --> matujący puder prasowany z lusterkiem. Wygodne opakowanie, Kolorek również na plus, również tak jak korektor został zakupiony w Biedronce w kwocie 12,99 zł . Zobaczymy czy na prawdę jest takim hitem jak o nim mówią ; ) 

4. Golden Rose - Dream Lips Lipliner (( odcień 510 )) --> mój ulubieniec, za każdym razem wracam i testuje nowe kolory tych cudownych konturówek ! Stoisko Golden Rose cena 7,90 zł. Trwałość za tą cenę jest nie do opisania, ale która z was ich nie uwielbia? ;)

5. Golde Rose - Matte Lipstick Crayon (( odcień 05 )) --> mój ukochany kolor! Jest to moje drugie opakowanie tej szminki. Nie wymieniła bym na żadna inną. Matt idealny, nie podkreśla wad ust. A co dla mnie najważniejsze nie roluję się na ustach ! Promocja na te szminki na stoiskach Golden Rose ! Tylko 9,90!

6. Golden Rose - GR WoW! Nail Colour (( numer 13 )) --> lakiery z tej firmy są fenomenalne jak i ich trwałość, wydajność jak i oczywiście cena! W połączeniu z odżywką i top coat czyni cuda! Stoisko Golden Rose cena 4,90 zł 

7. Golden Rose - temperówka --> moja staruszka już wołała o pomstę do nieba także przy okazji zakupiłam nową, jest to dla mnie fajnych gadżet 2in1 ;) Cena to 5,90


Teraz przejdziemy do pielęgnacji! Jestem poszukiwaczką idealnego szamponu do włosów jak i również idealnej pielęgnacji twarzy, dlatego w mojej torbie zakupowej znalazły się miedzy innymi ; 

1. NIVEA Szampon pielęgnujący ,Long Care&Repair ' --> odbudowuje i zapobiega rozwiajaniu się końcówek dla włosów długich, łamliwych i suchy z olejkiem bambassu. Zapach ma bardzo przyjemny, bardzo kojarzy mi się z świeżo wyciągniętym praniem ;) Wpadł mi w ręce w Biedronce na zakupach był w zestawie z odżywką pielęgnująca  z tej samej wersji NIVEA ,Long Care&Repair' za jedyne 11,99 zł!

2. NIVEA żel-krem do mycią twarzy dla cery suchej i wrażliwej --> Producent obiecuje na tutaj, głębokie oczyszczenie jak i nawilżenie dla zdrowo wyglądającej skóry. Naturalny olejek migdałowy i hydra IQ. Cena na promocji w Rossmannie to 9,99 zł. A ja się w nim po prostu zakochałam jak i w kolejnych dwóch produktach ! 

3. NIVEA odżywczy krem nawilżający na dzień cera sucha i wrażliwa --> zapewnia głębokie nawilżenie również zawiera naturalny olejek migdałowy i hydra IQ + zawiera flirty UV. Producenci sugerują nam tutaj głębokie nawilżenie, odżywienie skóry dzięki swojej kojącej formule jak i pielęgnującą formułę z olejkiem migdałowym przeznaczonym dla suchej cery. Moje odkrycie września!

Promocja w Rossmannie dała nam możliwość zakupienia kremu na dzień/noc w promocji 1+1, także produkt 3 i 4 zakupiłam za kwotę 9,99 !

4. NIVEA intensywnie regenerujący krem na noc dla cery suchej i wrażliwej ->> zapewnia głębokie nawilżenie i regeneruje zawiera naturalny olejek migdałowy i hydra IQ. Zapewniają nas o głębokim nawilżeniu, o procesie regeneracji skóry nocą dzięki kojącej formule z prowitaminą B5, jak i o formuję z olejkiem który sprawa, że Twoja skóra nad ranem jest wypoczęta ! 


Powiem wam kochaniutkie że ostatnie 3 produkty z pielęgnacji, jak i podkład z Bourjois są moim fenomenalnym okryciem! Ale na ten temat przygotowuję dla was szczegółową recenzje tych czterech kosmetyków ponieważ na mojej buzi sprawiły cuda.
W najbliższych dniach szykuję dla was ,Get ready withe me` z testem na "żywo" tych nowości! 

Dziękuje że byłeś ze mną przez te parę minut! Buziaki ;*




( Ogromne podziękowania dla mojego grafiką! Wielkie pokłony za cierpliwość ; ) )



9 komentarzy:

  1. Poraz kolejny czytam o tym korektorze liftingującym z Bell i chyba się właśnie na niego skuszę, bo mój z Manhattanu właśnie się kończy, a za taką cenę warto wypróbować jak się sprawdzi u mnie :)


    www.glossyspells.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męczę go od kilku dobrych dni i z czystym sumieniem polecam! Ale uważaj przy dobieraniu odcieniu, ponieważ kolor ciemniej kilka sekund po nałożeniu ; )

      Usuń
  2. Nie iwem czemu ale moje włosy z nievea jakoś się nie lubią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślałam, ale jestem pod ogromnym wrażeniem, nie robi cudów ale sprawdza się lepiej niż myślałam ; )

      Usuń
  3. Super zakupy! :D Jeden z moich ulubionych szamponów! :D A o tym korektorze pisałam niedawno też co nie co więc zapraszam do siebie na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z szampon również zaczynamy się lubić ;) A o korektorze chętnie poczytam ;)

      Usuń
  4. Za produktami Nivea do włosów nie przepadam, natomiast kosmetyki Golden Rose są świetne ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Nivea ostatnio bardzo się polubiłam, a tak jak powiedziałaś kosmetyki z Golden Rose to mój numer 1 !

      Również ciepło pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Za produktami Nivea do włosów nie przepadam, natomiast kosmetyki Golden Rose są świetne ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń