Strony

środa, 28 września 2016

#4 Promocja -49% w Rossmannie !

Hej Kochani! Jak mija dzień? Jak wszystkie już wiemy 30 września zaczyna się promocja -49% w Rossmannie dlatego dzisiaj przychodzę do was z notką na temat co ja polecam kupić na tej o to promocji!


 Powiem wam że mam kilka must have do których z uśmiechem na twarzy wracam! Pojawi się kilka perełek które odkryłam całkiem nie dawno, jak i również pojawią się produkty które są już ze mną od dłuższego czasu ; ) Na pierwszy ogień rzućmy produktami do twarzy ;)
 

Numer 1 mój must have! --> podkład z Bourjois Paris Air Mat Tanue 24H hold (( odcień 04 beige )) ; CUDOWNY! Fakt ma żółty odcień co mi bardzo odpowiada przy mojej ciemnej karnacji, ma odpowiednie krycie, nie tworzy ciastka na twarzy, nie roluje się w załamaniach, nie zapycha, nie tworzy problemów z cerą jak to bywa przy ciężkich podkładach, jest lekki, nie tworzy maski czego można by się było spodziewać po żółtym odcieniu. Jak dla mnie kolejny produkt z tej firmy jest godny polecenia! Jego regularna cena w rossmannie 53,99.


2. Revlon Colorstay (( 180 Sand Beige )) --> podkład dość ciężki, ale jest bardzo kryjący, trzeba z nim pracować dość ostrożnie ponieważ przy dziennym stosowaniu może zapychać pory i tworzyć na twarzy niedoskonałości. Ja zazwyczaj używam go do większych wyjść, jakieś imprezy, urodziny ponieważ rozświetla twarz co jest fajne przy zdjęciach, po dłuższym noszeniu np; po całym dniu trzeba dobrze nawilżyć twarz ponieważ wysusza. Jeśli nałoży się za grubą warstwę tworzy efekt ciastka, także dziewczyny ostrożnie ! Regularna cena w rossmannie to 69.99 teraz wycofują stare opakowania z obiegu i jego cena wynosi około 35.99 ponieważ w końcu wprowadzili pompki! ;)

3. Loreal True Match (( odcień 1.N Ivory )) --> podkład lekki, fajnie się rozprowadza, jak na tak lekki podkład ma całkiem dobre krycie, nie tworzy efektu maski nie roluje się, nie wysusza. Jak dla mnie jest idealny na zime, ładnie wygląda na prawdę go lubie! ; ) Regularna cena w rossmannie to 59,99.

4. Bourjois healthy mix (( korektor odcień 52 )) --> Fajny na niedoskonałości, żółty odcień co sprawia że fajnie komponuję się z podkładem z tej samej firmy ale z serii Air Mat , nie nadaje się pod oczy ponieważ mocno się roluje. Jak dla mnie idealny na niedoskonałości ! ;) Regularna cena w rossmannie to 45,29. 

5. Loreal perfect match korektor (( odcień 2 Vanilla )) --> Idealny pod oczy jak i na niedoskonałości. Dla mnie to numer 1 w świecie korektorów, Uwielbiam go! Rozświetla, kryje, nie roluje się, nie tworzy grudek, jest po prostu idelny! Regularna cena w Rossmannie to 35,99 ;)

6. Rommel Lasting Finish (( odcień 001 Light Porcelain )) --> używam go na zmianę z produktem spod numeru 7 . Jak dla mnie ma idelny kolor, fajnie matuje, nie osypuje się. ma dośc solidne pudełeczko, co jest wielkim plusem w podróżach , cały czas do niego wracam. Nie jest drogi, a jednocześnie sie dobrze u mnie sprawdza ! ;) Cena regularna w Rossmannie to 41.59 

7. Rimmel Stay Matte (( odcień 006 Werm Beige )) --> jak dla mnie numer 1 w pudrach prasowanych. Do ter pory nie znalazłam lepszego. Matuje, jest bardzo wydajny, ma idealny kolor odcień zółtego co mi bardzo odpowiada, ma bardzo przyjemny zapach! Z pudełeczkiem już jest gorzej, ponieważ moje pudełeczko nie przeżyło podróży i niestety pękło ;/ Bardzo chętnie po niego sięgam na rossmanowskie półki ! Regularna cena w Rossmannie 26.79 ;)

8. Wibo Diamond Illuminator --> Rozświetlacz prasowany, Idealny połysk i blask na kościach policzkowych. Nie używam za dużo rozświetlacza na codzień, ale ten jak dla mnie jest idealny i nigdy nie szukałam innego. Wydajność super! Idealny połysk! I oczywiście cena super! Regularna cena w Rossmannie to 9.99. !


Teraz przejdźmy do produktów do oczy jak i do ust ;) 


1. Paletka Wibo Neutral Eyeshadow Palette ->> Paleta 15 cieni do oczu, powiem wam do była moja pierwsza paleta cieni do powiek, na niej kombinowałam i uczyłam się wszystkich trików. I powiem wam Wibo kolejny raz zaskoczyło mnie pozytywnie! W opakowaniu znajdziemy cienie z połyskiem jak i cienie matowe. Wykonamy tą paletką makijaż wieczorowy jak i dzienny. Cienie są dobrze na pigmentowane, fakt trochę się osypują przy nakładaniu, ale to nie jest problem. Na prawde na sam początek przygody z cieniami polecam ! Regularna cena w Rossmannie 33.99 ;)

2. Wibo 3 Steps To Perfect Face Contour Palette -- > Paletka do konturowania twarzy, jeden ogromy minus jest taki że jest mało wydajna. Katowałam ten bronzer z tej paletki bo bardzo odpowiadał mi ciepły odcień, ale szybko niestety się rozczarowałam wydajnością produktu a raczej brakiem wydajności.. Ale paletka jest dobrze napiętnowana, jak dla osób początkujący, zaczynających dopiero przygodę z konturowanie jest 3 razy na tak ;) Cena regularna w Rossmannie to 19.99 ;)

3. Maybelline Lash Sensa Tional Lash Multiplying Mascara --> Mój must have ! NIGDY nie miałam tak dobrego tuszu do rzęs ! Próbowałam go zamieniać innymi zamiennikami, ale za każdym razem to nie było to samo! Wydłuża , pogrubia, nie skleja rzęs, długo się utrzymuje, nie osypuje się!
Jak dla mnie idealny i nie wymienię go na żaden inny tusz ! Regularna cena w Rossmannie to 35.99 !

4. Lovely Perfect Line --> kredka do ust odcień 1 ! Mój numer jeden do codziennego makijażu ! W połączeniu z produktem numer 5 jest cudowna! Kompletnie nie wiem co mam napisać ! Porównuje ją jakościowo do Golden Rose ! CUDO! Regularna cenna w Rossmannie to 6.59.

5. Lovely Extra Lasting Lip gloss matowy do ust z formułą długotrwałą --> Niestety Odcień mi się wymazał ale jest to ten najjaśniejszy odcień, wiem że kobiety się o niego w sklepach zabiją. Mój kolejny Must Have! Idealna do makijażu codziennego! Piękny efekt matu, idealny kolor, idealna trwałość ! Dla mnie nie do zastąpienia!  Regularna cena w Rossmannie to 9.99 !


A co pojawi się u was w koszykach? Macie coś sprawdzonego?
Pozdrawiam i do następnego, buźka ! ;*

2 komentarze: