Strony

czwartek, 13 października 2016

#5 Promocja to zła rzecz !

Hej Kochani! Oj, jesień jest dla nas taka brzydka, przy tej pogodzie wszystkie chęci do czegokolwiek zostają codziennie w tym samym miejscu -> w łóżku pod kołdrą ;> Samopoczucie do bani, do tego wszystkiego dochodzi ogrom wydarzeń w życiu prywatnym. A jak wasze samopoczucie w te mokre dni ?

Dzisiaj będzie o bardzo złej rzeczy dla kobiecych portfeli , czyli o promocji w Rossmannie -49%. Myśle że wszystkie zakupoholiczki, kosmetyko maniaczki po zliczeniu wszystkich paragonów do kupy, przeklinają ten Rossmann na czym świat stoi. U mnie w Jesienną promocje dokładnie było tak samo, aczkolwiek z miłą chęcią i ogromnym uśmiechem na twarzy pochwalę się wam moimi łupami w Rosku. Jak wam pokazywałam mam swoim kilka perełek, ale tym razem postawiłam na totalne nowości w mojej toaletce! A co się z tym wiedzie? Kochane będziemy testować!


Moje zdobycze prezentują się w ten sposób, wiem może jest tego dużo, ale zawsze staram się wykorzystać promocję w 100% ! Może zacznijmy od produktów do ust, potem przejdziemy do produktów do oczu i na końcu powiem wam o produktach do twarzy ;)

1. Eveline Serum powiększające usta --> Kupiłam z czystej ciekawości czy faktycznie działa aczkolwiek zrobimy sobie tego test i wam ten gadżet zrecenzuje ;) Pierwotna cena tego wynosi 15,99 dorwałam to w pierwszym tygodniu promocji, zapłaciłam około 8 zł .

2. Eveline Precious Oils Lip Elixir - olejek do ust cranberry -->  Producent nam tutaj obiecuje olejek 8w1 (( regeneruje, nawilża, powiększa, wygładza, ujędrnia, niweluje zmarszczki, poprawia kontur, chroni przed słońcem, wiatrem i mrozem, SPF 10 )) Ja osobiście nagminnie używam matowych pomadek, które przy codziennym stosowaniu wysuszają usta, która potrzebują odpowiedniej pielęgnacji. Też po dłuższym używaniu coś więcej na pewno wam powiem o tym produkcje. Pierwotna cena w Rosku to 15,99, zapłaciłam około 8 zł. 

3. Lovely Extra Lasting - Lip gloss matowa numerek 2 --> Mam już tą najjaśniejszą z tej serii pomadkę i jest to mój numer 1 w codziennym makijażu, teraz skusiłam się na ciemniejszy odcień który również sprawdza się genialnie i chyba wpadnie na stałe do ulubieńców! Stała cena w Rossmannie to 9.99 ja an promocji zapłaciłam około 5 zł ;) 

4. Lovely Perfect line - kredka do ust numer 2 --> Kolejny sprawdzony Must Have , jak za takie pieniądze te kredki są niesamowite, trzymają się tam gdzie powinny się trzymać, przedłużają trwałość. Moim skromnym zdaniem są po prostu genialne. Kolejne cudeńko na promocji za około 5 zł ;) 

5. Wibo Eyeshadow base - baza pod cienie --> Potrzebowałam jakieś bazy pod cienie i stwierdziłam że na wypróbowanie może wrzucić do swojego koszyka kolejny produkt z Wibo i powiem że po raz kolejny nie zawiodłam się na tej firmie. Baza przedłuża trwałość cieni a co mnie bardzo zdziwiło dodaje im pigmentu. Standardowa cena w rosku to około 9 zł . Za tą cene wypadła całkiem fajnie ;)

6. Lovely Dark Nude make up kit - paleta cienie w klasycznej kolorystyce do wykonania makijażu smoky eyes --> dużo dobrego słyszałam o tych paletkach, stwierdziłam że i ja wypróbuje jakże zaczynam swoją przygodę dopiero z cieniami nie mam tych paletek zbyt dużo, aczkolwiek po raz kolejny zostałam mile zaskoczona. Cienie nie osypują się, mają fajną pigmentacje, kolorki również przypadły mi do gusty. Cena stała w Rossmannie to 18,49 , więc na promocji zapłaciłam za nią coś około 9 zł ;)

7. Eveiline Baza pod makijaż silikonowa ( wygładzająco - matująca ) --> Kupiłam ją z polecenia Pani z Rossmanna, mówił że klientki bardzo chwalą i sama jest w niej zakochana, a że szukałam jakieś nowej bazy, to jak i opinia Pani tak i cena skłoniła mnie do zakupu tej bazy. Zapłaciłam za nią około 7 zł. Jak z nią trochę pobędę to dam wam znać coś więcej ;)

8. Catrice Liquid Camouflage - korektor o wysokim kryciu ((odcień 020 Light Beige)) --> Od bardzo dawna szukałam idealnego korektora. Nasłuchałam sie tyle achów i ech.ów na temat tej perełki że również się skusiłam. I nie pożałowałam, ma delikatnie żółciutki odcień, jest bardzo mocno kryjący, nie roluje się w załamaniach, i nie tworzy ciastka kiedy wklepie się go palcem czy też beauty blenderem. Zapłaciłam za niego około 10 zł na promocji w Naturalnej -40%  ;) Kolejna perełeczka która wpada u mnie do ulubieńców ;) !

9.Wet n Wild Coverall pressed powder - puder prasowany do twarzy w odcieniu medium --> Również kupiłam go na promocji w Naturalnej -40% zapłaciłam za niego coś koło 8 zł. Totalny zakup w ciemno, jeszcze nie próbowałam, aczkolwiek na pewno powiem wam coś więcej na temat tego produktu jak tylko się poznamy bliżej ;)

10. Bourjois City Radiance (( odcień 04 Beige)) --> Również kupiłam go po zachwalających opiniach Pani w rosku. Producent obiecuje nam tutaj ochrone przed zanieczyszczeniami środowiska jak i również SPF 30, rozświetlający pigment jak i nawilżenie aż do 24h! Powiem wam kolejny strzał w 10! Jestem w tym podkładzie zakochana do tego stopnia że jeszcze pobiegnę po odcień jaśniejszy na zime! Ma spore krycie, posiada te rozświetlenie aczkolwiek w delikatnym stopniu, wygląda na buzi perfekcyjnie, nie tworzy efektu maski, nie roluje się! Moim zdaniem cudo! Ale też zrobimy sobie oddzielną recenzje tego podkładu. Cena regularna to 55.99 ;)

11. Loreal Infallible 24h - długotrwały podkład 24H zero kompromisów -->
kolejny zakup w ciemno, zdecydowałam się na kupno po wielu pozytywnych opinii na instagramie, powiem wam jeszcze nie testowałam , aczkolwiek sprawdzałam sobie na rączce z tego co zauważyłam ma mocne krycie, ma lekko różowawo pomarańczowe tony, po zastygnięciu lekko ciemnieje. Nic będziemy testować ! Cena regularna w rosku to 59,99 . Mam ogromną nadzieje że ten podkład polubi się z moją cerą ;)

12. Rimmel Stay Matte pressed powder - prasowany puder w odcieniu 004 Sandstorm --> W moim zakupowym koszyku nie mogło zabraknąć zapasu mojego pudru który jest u mnie pudrem numerem 1 ! Must Have ! Co tutaj będę dużo mówić jak dla mnie jest idealny! Cena pierwotna w rosku to 26,79 ;)

13. Bourjois Puder unifiante healthy balance ((odcień 52 Vanilla)) --> Również zakup w ciemno, nie testowałam jeszcze. Aczkolwiek mam ogromne nadzieje że również i puder z Bourjois mnie mile zaskoczy, jedyne co już mi nie odpowiada to nieprzyjemny zapach. Cena regularna w rossmannie to 48.39 ;)


Mój portfel bardzo ucierpiał, aczkolwiek jestem bardzo zadowolona z zakupów, kupiłam wszystko co miałam na oku ;). A jak wasze zakupy kochane? Znacie może któryś produkt i macie z nim jakieś doświadczenia? Ja wam życzę miłego czwartku i do następnego ! Buziaczki ;*






7 komentarzy:

  1. Puder i Konturówkę również kupiłam i sporo innych rzeczy :) U Ciebie widzę, że również zakupy owocne :) zapraszam na mój post o zakupach z Rossmanna : https://glossyspells.blogspot.com/2016/10/co-kupiam-na-promocji-w-rossmannie-49.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez tej konturówki obejść się nie mogło !; )
      chętnie obejrzę co tam u Ciebie ;)
      Buziaki ! ;*

      Usuń
  2. Myślę, że jeśli lubisz puder z Rimmela, to i polubisz się z tym z Wet'n'wild, wg mnie bardzo podobne są :) a korektor z Catrice najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z korektorem już się bardzo polubiłam, a pudru nie miałam jeszcze przyjemności testować. Mam nadzieje że również się z nim polubię i jeśli mówisz że są bardzo podobno, to całkiem możliwe że znalazłam tańszy zamiennik ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Lubię ten olejek tylko że wanilinowy z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się z nim bardzo polubiłam, fajnie nawilża ;) !

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń